SAMTALEMAL FOR MØTEBOOKING

Har du en ny selger på opplæring, eller du skal i gang med et nytt prosjekt eller produkt? Da trenger du en mal som hjelper møtebookeren gjennom samtalen.

Hvorfor bruke samtalemal?

  • Book flere møter

  • Sikre et konsistent budskap

  • Samtalen glir lettere

  • Raskere opplæringsperiode

  • Mindre frustrasjon hos ledere og ansatte

Lengre ned på denne siden får du tilgang til Lettes samtalemal - helt uten kostnad.

Malen er basert på kommunikasjonsprinsippene AIDA og USP.  Vi skal kort forklare modellene her. 

AIDA er et akronym som står for: Awareness, Interest, Desire, Action.

Modellen er en teori om kommunikasjon, som er ment å påvirke.Teorien benyttes utstrakt i markedsføring og PR.  

Awareness: Før en kunde kan ta stilling til et budskap,      må du fange hans oppmerksomhet. 

Interest: Når  du har den,  kan du fortelle hvilken fordel    ditt produkt har. 

Desire: Her utdyper du fordelen til hvilket utbytte dette kan ha for kunden. Hvilket problem løser det, eller  muligheter gir det.

Action: Her presenterer du det du ønsker at

kunden skal gjøre. 

USP- Er også et akronym og står for Unique Selling Proposition. Begrepet brukes om det ved en merkevare, produkt eller tjeneste som skiller seg fra konkurrentene. Hva er den ene tingen, som gjør at en kunde skal velge ditt selskap? 

MOTTA SAMTALEMALEN PÅ EPOST

Fyll ut skjemaet for å få tilsendt samtalemalen helt gratis og uten forpliktelser:
LENKER
PRAT MED OSS

hei@lette.no

 

+47 99 363 600

 

Besøksadresse Oslo:

Bogstadveien 27b

0335 Oslo

Besøksadresse Porsgrunn:

Østvedthagen 8

3943 porsgrunn

FØLG OSS
  • White LinkedIn Icon

Copyright © 2020 Lette